Gazda Mihály

Gazda

Mihály

Edző

Honnan jöttem?

Gyermekkoromban sok sportot kipróbáltam és űztem hosszabb rövidebb ideig. De nem volt egy se, amit igazán kiemelkedően csináltam volna, csak mozogtam. Ahogy egyre nagyobb lettem azért jöttek a komolyabb sportágak, pl. kenuztam Wichmann Tamás keze alatt. Meghatározó volt az életemben.Utána váltottam a mountain bike-ra, versenyeztem pár évet, de ez mára már csak hobbi szinten marad meg az életemben. Utána későbbi tanulmányaim alatt találkoztam az erősportokkal, ami meghatározta a jövőmet. Jó érzés számomra úgy segíteni embereknek, hogy megtanítom őket mozogni.

Mert ez a fajta mozgásforma erről szól, mozgásokat gyakorlunk, aminek pozitív hatása, hogy nem fáj az embereknek a háta, dereka stb…, és ebből fakadóan jól érzi magát, és izmosodik is!

Hová tartok?

Szakmai példaképeimet utolérni, túlszárnyalni! Max Shank képességeit magamévá tenni!

Jelenlegi edzéscélom a Török felállás gyakorlatot a lehető legjobban és minél nagyobb súllyal a rúdon kivitelezni! Szakmai célom, minőségi edzéseket tartani hosszútávon!

Amiben segíthetek neked

Testkompozíció változás, testzsír csökkenés, izmosodás, közösségi élmény, új kapcsolatok, magabiztosság, fejlődés, remek hangulat, jó társaság, a megszerzett erő, állóképesség, ügyesség, tesztelési lehetőség edzőtermen kívül.

Amiben jó vagyok

Türelem, megértés, pedagógiai érzék. kedves, határozott, vidám, és alkalmazkodó vagyok, és persze hajcsár.

Tanítványok mondták rólam

“5 hónapja jártam már Misihez, amikor a kezelőorvosom a friss leleteimet bújva, miközben skáláztam neki, mik történtek a legutóbbi találkozás óta, annyit mondott: “Igazából mindegy is, mit csinált, csak azt folytassa tovább, mert működik”.
Azóta is ez a mondat jut eszembe Misiről, és az edzéseiről, hogy folytatni kell, mert szimplán működik. Van itt flow, és van küzdés is. Mindig jó a hangulat, ami nem meglepő, hiszen Misi nem “csak” edzést tart, hanem közösséget is épít. Sokat jelent nekem, hogy megismerhettem, és lehetőségem van vele edzeni.” (Marcsi)

 

“Jó hangulatú edzés, folyamatos terhelés, ezáltal folyamatos fejlődés is, amit kívülállók is észrevesznek. Ha szereted a saját határaidat feszegetni , átlépni, újabb és újabb kihívásokat keresni, itt a helyed. ” (Viktória)

Az elmúlt 15 évben jártam konditerembe, edzettem otthon, kipróbáltam a Speedfitnesst és az amplifetnesst is. Ideig-óráig tartott mindegyik esetében a lelkesedésem. A Misi által bemutatott edzésmódszerrel viszont megtanultam szabályosan fekvenyomni, guggolni, húzódzkodni. Az edzéstervet az egyéni képességekhez igazítja és vigyáz arra, hogy elkerüljük a sérüléseket. Egy hajcsár, de a tükör és a környezetem visszajelzései őt igazolják. :) (Bay Áron)

Példaképem

Max Shank, Wichmann Tamás, Galba Zsolt, Tanos Bálint, Roger Federer.

Amit szeretek

TGU- bellel/rúddal/ kézi súlyzóval. Pörölykalapács, Macebell, Csalónapon bármi…

Amit nem szeretek

Guggolás, négyütemű swinggel párosítva. :) Pacal, hókifli, ezeket nem szenvedhetem.

Mottó

“A világban csak egyetlen biztos pont van, egyetlen általános szabály, egyetlen igazi törvény, kauzalitás, akció – reakció, ok – és okozat.” Mátrix c. film.

Itt tartok edzést

  • Budapest 1115 Hídvég utca 4.

Elérhetőség

mihaly.gazda@gmail.com

Csoportos edzés

Hétfő-szerda-péntek 7:00-8:00

Hétfő-szerda 17:00-18:00 (kezdő)

Hétfő-szerda-péntek 18:00-19:00

Hétfő-szerda-19:00-20:00, péntek (20:00-21:00)

Kedd-csütörtök-péntek 17:00-18:00

Kedd-Csütörtök 19:00-20:00 (Péntek 21:00-22:00)

Kedd-csütörtök 20:00-21:00 (kezdő)

Itt tartok edzést

Budapest 1115 Hídvég utca 4.